مدافعان حرم بی بی زینب کبری(س)

آنانی که مدافع حرم می شوند تا کربلا دوباره تکرار نشود. شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات...

مدافعان حرم بی بی زینب کبری(س)

آنانی که مدافع حرم می شوند تا کربلا دوباره تکرار نشود. شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات...

مدافعان حرم بی بی زینب کبری(س)

مدافعان حرم با تاسی از علمدار دشت کربلا به پاسداری از حریم گنبد حضرت رقیه(س)بی بی زینب به مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق می پردازند.

زندگینامه پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

  

آلبوم زندگی 25 ساله این جهادگر و فعال فرهنگی، پر از تصاویر ناب از ایثارگری‌های او در مناطق محروم کشور است. 


باشگاه خبرنگاران جوان: مرگ روزی به سراغ همه خواهد آمد، تو اما خود به سراغش رفتی. اعداد عمرت آنقدر به درازا نکشیده که بگویم زندگی سیرابت کرده بود و دیگر چیزی برای جلوه‌گری نداشت؛ هنوز خیلی جوان بودی! کودکت تازه می‌خواست برایت دلبربایی کند، تازه می‌خواست پا به پایت راه رفتن بیاموزد. چه شد...، چه دیدی که اینچنین دست از جان شستی.


آدمیزاد خصلت آدمی دارد؛ ترس، خودخواهی، وابستگی؛ تو چرا اینچنین نبودی؟ ......می‌دانم، جواب تمام اینها را می‌دانم. تو هم، هم‌قصه کربلاییان شدی و شاگردی در مکتب حسین (ع) را آموختی؛ درسی که حسین ابن علی (ع) و 72 یارش با خون خود در سرزمین کربلا نوشتند تا هیچ پاک‌کنی نتواند آن را پاک کند؛ قصه‌ای که هنوز بعد از گذشت هزاران سال، زنده است و  یکه‌تاز بازار عشق.


مولایت از خانه و کاشانه گذشت؛ تو نیز هم. آقایت رو در روی شامیان زمان ایستاد؛ تو نیز هم. سرورت سر داد؛ تو هم سرت را دادی و این حرامیان دنیا، پیش شما لشکریان خدا چقدر حقیرند...


گفتنی است؛ شهید محسن حججی، جهادگر 25 ساله اهل اصفهان، چند روز پیش در مرز سوریه با عراق به دست گروهک تروریستی داعش افتاد و دو روز بعد در حالی که سر از بدنش جدا شد مفتخر به مقام شهادت نائل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
محمد جواد سلطانی فرد

شهید جهادگر مدافع حرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی